آرکوپال 6 نفره
نوشته شده توسط : b.gholami

آرکوپال چیست؟

اولین شرکتی که این نوع ظروف را روانه بازار کرد، یک شرکت فرانسوی بود که در ابتدای نام آن کلمه آرک وجود داشت، بنابراین تصمیم بر این شد که ظروف عقیق تولید شده توسط این برند آرکوپال نام داشته باشد. سرویس آرکوپال 6 نفره اینجا کلیک کنید.

Aeropal چیست؟

در مورد Aeropals باید بگوییم که به ظروف تولید شده در ایران با برندهای مختلف، ظروف تولید می شود. ‌ منطقه ای شاید بپرسید این نام چه ربطی به ایران دارد؟ در واقع در زبان انگلیسی حروف اول نام ایران (I) به صورتiخوانده می شود.

نکته: در واقع نام اصلی همه این نوع کانتینرها آرکوپال شرکت بازرگانی تجاری چرو است، اما با وجود اینکه ایروپال از ابتدا وارد بازار شد، این نام به وجود آمده است و هنوز هم بسیاری از مردم حقیقت ماجرا را نمی دانند، امیدوارم. آیا متوجه تفاوت آرکوپال و ایروپال شده اید؟

سرویس آرکوپال اصل را بخرید


برای خرید سرویس آرکوپال گزینه های زیادی دارید اما توصیه ما خرید سرویس آرکوپال از سایت نیلادکور است. زیرا این فروشگاه بهترین قیمت بازار را ارائه می دهد و کیفیت تضمینی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

آرکوپال

بسیاری از مردم در مورد نوع ظروف آرکوپال کنجکاو بودند و نمی دانستند که آیا واقعاً از شیشه ساخته شده اند یا چینی.

در مورد نوع ظروف آرکوپال باید این حقیقت را روشن کنیم، این نوع ظروف ترکیبی از دو نوع چینی و شیشه ای هستند و تمام خصوصیات خود را دارند اما تفاوت هایی با آنها دارند که در این مقاله ادامه می یابد. . . او این تفاوت ها را عمیقاً بررسی خواهد کرد. در واقع مواد یا مواد اولیه این دو نوع ماده در دمای بالا با هم ترکیب شده و سپس مواد اولیه آرکوپال ها را تشکیل می دهند.

ویژگی ظروف آرکوپال

پس از آشنایی با تفاوت آرکوپال و آئروپال، ویژگی های آئروپال و آرکوپال را با هم بررسی می کنیم.

1. مقاومت کافی

افراد زیادی هستند که از مقاومت کم صفحات خود خسته شده اند و ترجیح می دهند صفحاتی را عرضه کنند که مقاومت خوبی داشته باشند و در اثر حرارت و ضربه سریع آسیب نبینند.اگر شما هم به دنبال این نوع صفحات هستید توصیه می کنیم به این فکر کنید. به طور جدی در مورد خرید ظروف عقیق چون مقاومت خوبی از خود نشان داده اند.

2. وزن کم

برای کسانی که از مشکلات سلامتی مانند درد کمر و پا رنج می برند، داشتن ظروف سبک وزن یک مزیت است. در واقع آرکوپال ها وزن بسیار خوبی دارند. به خانم هایی که به این نکته حساس هستند، ظروف عقیق را توصیه می کنیم در خرید خود دقت کنند.

قابل استفاده در فر و مایکروفر
قطعا بهتر است کسانی که زیاد از مایکروفر و مایکروفر استفاده می کنند، ظروفی بخرند که مقاومت حرارتی خوبی دارند تا در استفاده در فر و مایکروفر دچار مشکل نشوند. ظروف عقیق این ویژگی منحصر به فرد را دارند.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: